כיצד נמנע שחיקת טקסטיל

לאורך השנים מוצרי הטקסטיל שיש לנו בבית ישחקו מסיבות שונות ומגוונות. בין אם כתוצאה מחשיפה לפרפר העש, בין אם מעובש או לחות, בין אם כתוצאה מכתמים ובין אם משחיקת סיבים. כתוצאה מכך יצרנים רבים מנסים לפתח בדים עמידים יותר בכך שמשלבים בהם חומרי ניקוי או סיבים סינתטיים מיוחדים. אולם במקום לחפש אחר הבדים העמידים יותר בכל מוצר טקסטיל שאנו קונים, אנו יכולים להגן על כל בד או מוצר טקסטיל באמצעות ציפוי ננו לבדים, המציע פתרון ייחודי.

כיצד נמנע שחיקת טקסטיל

תהליך ההגנה על הבד בכמה צעדים פשוטים

ציפוי ננו מעניק פתרון ייחודי כולל לכל סוגי הבדים ומוצרי הטקסטיל ובכך מאפשר לנו להגן על מוצרים קיימים ומונע את הצורך לרכוש מוצרים חדשים ועמידים יותר. העיקרון מאחורי פעולת ההגנה לבדים פשוט: הציפוי כולל מולקולות זכוכית בקנה מידה ננומטרי אשר מרוססות על הבד או על מוצר הטקסטיל ועוטפות את הסיבים בשכבת הגנה בלתי נראית, חזקה וגמישה. שכבת ההגנה אינה משפיעה על הטקסטורה של הבד ולא מורגשת למגע. לאחר הטיפול הבד או מוצר הטקסטיל ידחו נוזלים ושמנים, יהיו מוגנים יותר מפני כתמים ומזהמים ויהפכו להיות נוחים יותר לתחזוקה וניקוי. כמו כן שכבת ההגנה נושמת, משמע שהיא מאפשרת ללחות ולאוויר לעבור דרכה, והיא מפחיתה את הסיכוי להצטברות עובש ופטריות.

כיצד מיישמים והאם יש לחזור על הפעולה?

שכבת ההגנה לבדים מיוצרת על ידי טכנולוגיה ירוקה וידידותית. יותר מכך היא אינה מסוכנת לעור ואינה מזיקה, לא אדם ולא לסביבה. יישום שכבת ההגנה מתבצע על ידי ריסוס ישיר על גבי הטקסטיל, כאשר ניתן לחזור על הפעולה עד שלוש פעמים. שכבת ההגנה מתאימה הן לבדים טבעיים, הן לסינתטיים והן למעורבים והיא מקנה הגנה לסיב עצמו, כך שנמנעת חדירה של זיהומים לתוכו. שיטת הגנה זו הנה ייחודית ולאחר הטיפול הבד יהפוך להרבה יותר עמיד.

כיצד נמנע שחיקת טקסטיל

תהליך השחיקה של הבד – למה לשים לב?

כיום ישנם שני סוגים של סיבים: טבעיים וסינתטיים. הבדים הסינתטיים משלבים בתוכם סיבים מלאכותיים ועל כן הם יותר חזקים מהבדים הטבעיים ובמידה והסיב עבר עיבוד מקצועי, הם יתבלו לאט יותר. כמו כן ישנם בדים מעורבים המשלבים בין הרכות הטבעית לבין העמידות הסינתטית. סימני השחיקה משתנים בין הבדים השונים, כאשר בדים טבעיים יגלו פחות עמידות בפני כתמים, שכן יש להם יכולת ספיגת נוזלים גבוהה, הם נוטים להתכווץ ולהתקמט וברבים מן המקרים לדהות. כמו כן ישנם בדים שרגישים לקרני השמש ולא ניתן לנקות אותם בטמפרטורות גבוהות, כמו למשל משי או בדי צמר, וישנם גם כאלו שהסיבים שלהם נחלשים בכביסה.

על איזה סוג של טקסטיל או בדים ניתן ומומלץ ליישם את ההגנה?

כדי לשמור על הרכות והגמישות של הבדים השונים ועדיים להפוך אותם ליותר עמידים משלבים בהם סיבים סינתטיים. ציפוי ננו פותח על מנת לתת מענה לבעיה זו ולאפשר לכם ליהנות מכל אותם בדים טבעיים, אך ללא החסרונות ועם שכבת הגנה שהופכת אותם למאוד עמידים. לכן כבר לפני שהבד נשחק מומלץ ליישם את הציפוי. ציפוי ננו NANO מסייע בהגה על מוצרי ביגוד, הנעלה, רהיטים, וילונות, שטיחים, אריגים או כל סוג או משטח של בד אחר. בעזרת הציפוי ניתן להפוך מוצרי טקסטיל לעמידים בפני כתמים, שחיקה, קרני UV, עובש, לחות, כביסה, גיהוץ ועוד, וזאת ללא פגיעה בתכונותיו של הבד וביישומיו השונים.

סרטון על ציפוי ננו לבדים:

מצא את החנות הקרובה אליך