ניקיון לאחר שיפוץ או בנייה

אם עברתם לבית חדש או לדירה לאחר שיפוץ לא מזמן, אתם וודאי יודעים שהניקיון הנדרש מהווה משימה לא פשוטה. כמויות של אבק בניה, רובה או שאריות בטון על הקרמיקה, שאריות של דבקים חזקים על הרצפה, כתמי צבע למרגלות הקיר ועוד. לכן ההתמודדות עם הניקיון של הבית או הדירה בכוחות עצמכם לא פעם עשויה להיות מאתגרת, במיוחד אם אין לכם ניסיון או את חומרי הניקיון המתאימים.

ניקיון לאחר שיפוץ או בנייה

איך בוחרים חומרי ניקוי?

חומרי הניקיון הרגילים אותם מוצאים על מדפי החנויות לא תמיד מתאימים לניקוי בית או דירה לאחר שיפוץ או בניה. כדי שהעבודה תהיה יעילה ומהירה יותר מומלץ לרכוש מוצרי ניקיון ייעודיים לאחר שיפוץ. עם זאת ישנו מבחר רחב ולכן הבחירה צריכה להסתמך על המשתנים הבאים:

  • נוחות השימוש – כאשר רוצים להשיג תוצאות ולעבור לבית במהירות המרבית אין טעם לרכוש מוצרים מסובכים ומורכבים לשימוש. עליכם לבחור במוצר ידידותי ופשוט להבנה ותפעול.
  • אפקטיביות – אין זה משנה כמה ישווקו לכם מוצר מסוים, על התוצאות לדבר בעד עצמן. לכן חפשו המלצות, בקשו הדגמה או ערכו ניסיון למוצרים. כמו כן ודאו שהתוצאות מהירות ואינן דורשות מכם המון מאמצים.
  • התאמה למטרת השימוש – מטרת השימוש הנה חשובה ועל המוצר שתבחרו להיות מותאם לסוג הניקוי הדרוש. כך למשל ישנם מוצרים להסרת שאריות בטון, יש מוצרים להסרת צבע, ישנם מוצרים להסרת דבקים ועוד.
  • ידידותיות לסביבה – מוצרי ניקוי חזקים לא פעם כוללים בתוכם חומרים לא כל כך ידידותיים. לכן אם הסביבה והבריאות שלכם חשובות לכם מומלץ שלא להתפשר על מוצרים ידידותיים לסביבה ולמשתמשים.
  • התאמת המוצר לתשתית – חשוב מאוד שחומר הניקוי הנבחר לא יפגע בתשתית עצמה. לכן חשוב לקרוא בעיון את דף המוצר ולוודא על איזה תשתיות ניתן לעבוד ועל אלו יש להימנע ממגע של החומר.
  • יש חומרים שבכל מחיר עדיף להימנע משימוש בהם כגון חומצת מלח. קבלנים רבים אוהבים לעבוד עם חומצת מלח שכן מדובר בחומצה מאוד יעילה וזולה, עם זאת חומצת מלח עלולה ליצור נזקים רבים לתשתיות בדירה, חלק מהנזקים יראו רק לאחר תקופה ממועד הניקיון. לכן גם אם בעל המקצוע מנסה לשכנע אתכם לעבוד עם חומצת מלח עדיף שתבקשו שיצא עבורכם אלטרנטיבה לחומצת המלח. נזקים מחומצת מלח נגרמים לא רק כתוצאה של מגע החומצה עם התשתית, פעמים רבות הגזים שמשחררת חומצה זו עלולה לפגוע באלמנטים בסביבת העבודה. חומצת מלח זה אסון.

ניקיון לאחר שיפוץ או בנייה

איך בוחרים קבלן ניקוי?

רבים המקרים בהם לא תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולהשקיע מאמצים וזמן יקר בניקוי הדירה. לכן עזרה מקצועית של קבלן ניקוי תהיה מבורכת ותוכל להקל עליכם את המעבר. גם כאן נדרשת הפעלה של שיקול דעת בעת בחירת קבלן הניקוי המתאים. מומלץ כי תעשו זאת לאחר ששמתם דגש על הפרמטרים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון – מקצועיות היא מילת המפתח בכל הנוגע לניקוי מקצועי, שכן שימוש בחומרי ניקיון לא מתאימים עשוי לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. על הקבלן להיות בעל ניסיון ומוניטין בתחום.
  • תקציב והתאמה לצרכים שלכם – לכל בית או דירה ישנם צרכים ספציפיים ולכן יש לשים לב שהפתרונות המוצעים לכם מותאמים לכם כמו כפפה ושהמוצרים מפותחים לענות לכל הצרכים שלכם.
  • המלצות – עליכם לבדוק על לקוחות של הקבלן ולוודא שהם מרוצים מהשירות שקיבלו. כמו כן בדקו לאיזה סוג של לקוחות הקבלן בדרך כלל נותן מענה.

ניקיון לאחר שיפוץ: חומרי ניקוי מקצועיים של NTSI 

כאשר עולה הצורך לניקיון לאחר שיפוץ עליכם לבחור במוצרים הנכונים. לחברת NTSI ישנם פתרונות מקצועיים לניקוי, תחזוקה והסרה של חומרים שונים עבור מגוון רחב של יישומים. חומרי הניקוי הנם אפקטיביים, פשוטים לשימוש, מובילים לתוצאות מהירות ומתאימים למגוון רחב של מטרות החל בהסרת לכלוך קשה וכתמים, דרך הסרת בטון, דבקים, צבע וציפויים ועד הסרת חלודה, עובש, טחב ואבנית. מוצרי החברה שמים דגש על איכותם של חומרי הגלם, נוחיות השימוש אל מול תוצאות מהירות, חיסכון אל מול תועלת, בטיחות השימוש ופיתוח מוצרים לא דליקים וידידותיים לסביבה ולמשתמשים.

מוצריה של NTSI מיושמים בענף הבניה בישראל אצל מגוון רחב של לקוחות החל בקבלנים וחברות בנייה ועד משתמשי קצה.

מצא את החנות הקרובה אליך