מדריך עבודה עם פדים סקוטש

ניקיון רצפות קרמיקה/פורצלן/בטון/אבן

בניקוי תחזוקתי של רצפות קרמיקה, פורצלן, בטון, אבן ניתן לקרצף באמצעות מכונת פוליש עם פד סקוטש לבן (הפד העדין), מומלץ להרטיב את התשתית עם דטרגנט (חומר ניקוי) מדולל במים. שילוב חומר ניקוי ייעודי לתשתית עם המכונה והפד סקוטש מבטיח עבודה מהירה, קלה ועם תוצאות טובות יותר משטיפה ידנית או קרצוף ידני.

בשביל לבחור את חומר הניקוי הייעודי מומלץ להיוועץ עמנו מראש ואנחנו נוכל להתאים לכם את החומר הניקוי הרצוי בהתאם לסוג התשתית וסוג הלכלוך ממנו אתם מנסים להיפטר.

בניקוי אגרסיבי של רצפות אלו ניתן לעבוד עם פד סקוטש קרצוף גס יותר, אדום או שחור. לחברת אן.טי.אס.איי סדרת מוצרים להסרת חומרי בנייה לאחר שיפוץ או בנייה, נשמח להמליץ לכם על חומר ניקוי מתאים.

מדריך עבודה עם פדים סקוטש

מריחה של סילר

ישנם סילרים אשר רצוי לעבד אותם על התשתית באמצעות מכונת פוליש ופד סקוטש, בדרך כלל מדובר ברצפות בטון מוחלקות. בהינתן שניתן לעבד את הסילר באמצעות פד, כמעט תמיד מומלץ לעבד את הסילר באמצעות פד סקוטש לבן כאשר הסילר עדין לח וניתן לעיבוד. עיבוד הסילר עם פד סקווטש לבן מבטיח שלא יראו סימני מריחה או ריסוס של הסילר. ישנם סילרים שלאחר ייבוש הסילר על התשתית ניתן לעלות את רמת הברק של הרצפה באמצעות הברקת שכבת הסילר עם מכונת פוליש עם פד סקוטש יהלום, כלומר לאחר שהסילר יבש למגע (עדיף 24 שעות לאחר יישום הסילר) ניתן לעלות על הרצפה עם מכונת פוליש ופד יהלום ולהבריק את הרצפה. רמת הברק תלויה בכמה שלבים תבחרו ליישם על הרצפה. מתחילים בפד גרעין 800, ממשיכים לפד גרעין 1,000 וכך הלאה עד לרמת ההברקה המקסימאלית באמצעות פד BUFF.

רצפות בטון – תחזוקה

תחזוקת רצפות בטון במטרה לשמור על המראה המונוליטי והמבריק של הבטון, כמו גם הסרה וטשטוש של שריטות קלות ניתן לעבוד עם פד סקוטש בגרעין נמוך ולעלות בסדרה עם פדים בעלי גרעין גבוהה יותר עד לקבלת ברק רצוי.

מדריך עבודה עם פדים סקוטש

בתחזוקה גבוהה – ניקוי יום – יומי

ברצפות בטון, שיש, אבן, אפוקסי ניתן לשמור על ברק הרצפה בניקוי עם פד סקוטש בגרעין 3,000 או – BUFF.
ברצפות קרמיקה, פורצלן ניתן לנקות באופן שוטף עם פד קרצוף לבן.

הערות כלליות חשובות

תמיד מומלץ לעבוד עם סדרת הפדים כאשר הרצפה ללא ללכלוך.
בעבודה בשילוב עם חומר הברקה יש להיצמד להנחיות יצרן חומר ההברקה בנוגע לאופן העבודה, יחסי הערבוב וכדומה.
לאחר שימוש בפדים סקוטש יש לייבשם על מנת לשמור עליהם לעבודות עתידיות.

 

מצא את החנות הקרובה אליך